Epidemie ve Warcraftu

11. srpna 2008 v 18:37 | Radin |  Novinky a články
Tak chtěl bych vám ukázat článek, na který jsem narazil při probírání starších časopisů, možná že ste o tom někdy něco slyšeli, je to víceméně jako zajímavost:
V roce 2005 se vývojáři firmy Blizzard, která má na svědomí nejúspěšnější online hru World of Warcraft, rozhodli, že počítačové hrdiny poškádlí novou nakažlivou chorobou. Pokud by vše šlo podle plánu, mohly by se postavy nakazit pouze v určité oblasti a nákaza by se nemohla nikdy rozšířit. Jenže se vše vymyká kontrole. Nemoc se lavinově šíří po celém herním světě a slabší postavy jí podléhají během několika vteřin. Ve virtuálních městech se kupí hromady mrtvol. Přes horečnatou snahu dostat nákazu pod kontrolu se nedaří zákeřný elektronický bacil zneškodnit. Hráči se pomalu začínají vyhýbat nejohroženějším oblastem, někteří dokonce přestávají na čas úplně hrát. Blizzardu nakonec nezbývá než nejhůře postižené oblasti na několik dnů zcela uzavřít, aby se přerušilo neustálé přenášení mezi hráči navzájem. Rok poté se tato epidemie stává podkladem pro vytvoření virtuálního modelu šíření epidemií na kterém si odborníci chtějí vyzkoušet, jak by mohla vypadat opatření během pandemie nebezpečných chorob.
Edit: Co ti kluci z Blizzardu všechno nevymyslí..
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama